preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
KONTAKTI
Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 9. 2015.

Ukupno: 383881
Ovaj mjesec: 1304
Školski projekti

DAN DAROVITIH UČENIKA

Nisu daroviti samo oni iznadprosječne inteligencije ili oni sa svim peticama. Svatko može biti u nečemu izvrstan, ako dobije priliku  i ako se dovoljno potrudi ! To je ideja vodilja Dana darovitih. Ovim se projektom želi potaknuti učenike na otkrivanje i isticanje  vlastitih kvaliteta i prednosti, što će ojačati njihovo samopouzdanje i samopotvrđivanje  u svakodnevnom životu.  Moto aktivnosti je : „Svatko može biti u nečemu izvrstan.“ Dan darovitih učenika realiziramo na sljedeće načine: predstavljanjem hobija i slobodnih aktivnostima kojima se učenici bave izvan škole, izložbom likovnih i pismenih radova, fotografija i uradaka učenika sa stručne prakse i izvannastavnih aktivnosti, sportskim aktivnostima i prezentacijom glazbeno nadarenih učenika.

 

DAN OTVORENIH VRATA ŠKOLE

Realizira se kontinuirano od 2013. godine s ciljem kvalitetne promidžbe aktivnosti i programa u kojima se učenici školuju. Uz razgledavanje prostora škole učenici osmih razreda, njihovi roditelji i posjetitelji mogu se informirati o programima školovanja i izvannastavnim aktivnostima koje se u školi provode, kao i organizaciji stručne prakse, projektnih aktivnosti. Također se upoznaju s radom stručnih službi, rehabilitacijskih programa koji su  u ponudi škole. Način realizacije projekta: podjelom promidžbenih materijala o školi, prezentiranjem učeničkih radova  sa stručne prakse i učeničke zadruge na izložbenim štandovima, radionicama učeničke zadruge, sportskim natjecanjem učenika i izložbenim radovima prikazujemo specifičnosti rada u školi, organiziranjem otvorenog sata za roditelje s ciljem kvalitetnog savjetovanja, prezentiranjem programa koji se provode u školi kraćim promidžbenim materijalima i predstavljanjem radova, nastavnih sredstava i metoda rada s učenicima obzirom na  nastavne predmete u školi.

 

DAN MEĐUSOBNOG POMAGANJA

Inicijativu za poticanje međugeneracijskog razumijevanja i pomaganja započeli smo u listopadu svake godine od 2013. godine. Tom prilikom odlazimo u Dom za starije osobe Trešnjevka s kojim već niz godina kvalitetno surađujemo. Svake prikazujemo tematsku priredbu dramske družine, zbora i karitativne družine. Vrijeme provodimo u druženju, predstavljanjem izložbe i podjelom poklona štićenicima doma za starije građane. Ovim projektom potiče se samopouzdanje i ponos učenika zbog doprinosa u stvaranju boljeg svijeta. Potiče se  i unapređuje solidarnost, razvija osjećaj humanosti, milosrđa i međusobnog pomaganja. Najviše smo ponosni na razvijanje i poticanje volonterskog rada u pomoći potrebitima te na dostojanstven odnos i stjecanje navike  pružanja pomoći starijim osobama.

 

DAN SLOBODNIH AKTIVNOSTI

Kako bismo učenike prvih razreda što bolje upoznali sa slobodnim aktivnostima na samom početku školske godine organiziramo Dan slobodnih aktivnosti. Toga dana učenici viših razreda pomažu učenike prvih razreda   upoznati sa slobodnim aktivnostima koje  se nude u našoj školi, potičući ih da se sami okušaju u nekoj od njih. Toga dana može se plesati, pjevati, glumiti, izrađivati predmete od gline ili papira. Može se posaditi cvijet ili složiti cvjetni aranžman, odigrati partija stolnog tenisa ili floor balla. Ali toga dana mogu se čuti i informacije o aktivnostima koje se ne mogu trenutačno prikazati u školi, pa polaznici, na primjer karitativne grupe, novinarske grupe, planinarske grupe i slično, objašnjavaju novim učenicima što mogu očekivati ukoliko se u određenu grupu upišu. Posljednjih se godina pokazalo da se u slobodne aktivnosti upisalo više učenika nego obično, što je bio naš cilj. Želja nam je  potaknuti učenike na kreativno izražavanje, stjecanje i razvijanje kompetencija grupnim radom. Dugogodišnje uključivanje učenika u slobodne aktivnosti pokazalo je koliko su te aktivnosti važne za razvijanje i stjecanje svijesti o vlastitim sposobnostima što značajno doprinosi izgrađivanju ličnosti i tako im pomaže i za razdoblje nakon završetka školovanja.

EKO PROJEKT ŠKOLE

Tijekom posljednjih osam godina   učenici i djelatnici naše škole marljivim radom pridonose  podizanju ekološke svijesti i očuvanju okoliša. Sakupljamo papir, baterije, plastične boce i vrećice i vodimo brigu da se otpad razvrsta i pravilno pohrani. Redovito posjećujemo reciklažno dvorište „ Zelena oaza „  koje se nalazi u blizini škole. Učenike motiviramo i potičemo na razvrstavanje otpada , pa su tako na ulazu u školu  postavljeni  spremnici za plastične boce i vrećice , a na svakom katu nalaze se spremnici za papir. Podsjetnicima koji su postavljeni po školi upozoravamo učenike na štednju struje i vode kao i na održavanje urednosti učionice. Nastojimo podići razinu ekološke svijesti i kulture učenika i osposobiti ih za aktivno sudjelovanje  u očuvanju okoliša konkretno putem ekoloških aktivnosti i projekata: „ Sakupljajmo zajedno stare baterije i „ Plastičnim čepovima do skupih lijekova”. Sakupljajući plastične čepove ne samo da činimo dobro za okoliš već ujedno i hvalevrijedno humanitarno djelo, pomažući ljudima kojima je to od životne važnosti. Zahvaljujući EU- projektu pod nazivom GrEAT ,u koji smo bili uključeni dvije godine,bavili smo se temama održivog razvoja,zelene ekonomije i zelenih poslova,a naši nastavnici i učenici imali su prilike educirati se u Španjolskoj i Francuskoj. U sklopu projekta snimljen je i profesionalni video o ekološkim aktivnostima u našoj školi na koji smo iznimno ponosni. Svake godine sudjelujemo u kampanji „ Zelena čistka” najvećoj akciji čišćenja u Lijepoj našoj  kada učenici i profesori  povodom Dana planeta Zemlje marljivo čiste okoliš škole, a naši vrtlari uređuju školski kamenjar. Tijekom godine održavamo ekološke radionice izrade ukrasnih i uporabnih predmeta od recikliranih materijala. Učenici  i nastavnici naše škole izradili su  i bor od recikliranih materijala koji je proglašen najboljim i najkreativnijim na  prvom održivom Božiću u Zagrebu 2020. godine. Po količini prikupljenih plastičnih boca, baterija , čepova i  papira možemo zaključiti da se svake godine sve više učenika aktivno uključuje u naše akcije te da se polako ali sigurno podiže razina ekološke svijesti naših učenika što je i cilj ovog projekta.

  

PROGRAM UNAPREĐIVANJA ŽIVOTNIH I SOCIJALNIH VJEŠTINA

Unapređenje životnih i socijalnih vještina vrlo je važno za učenika kako bi se što uspješnije prilagodio školskoj sredini i mjestu izvođenja stručne prakse. Kroz nekoliko sati cilj programa je pripremiti učenike za uspješno uključivanje na mjesto izvođenja stručne prakse i što više uskladiti učenička osobna očekivanja sa stvarnim situacijama na stručnoj praksi. Također je cilj informirati učenike o karakteristikama radnog mjesta na stručnoj praksi te ih upoznati s osnovnim radnim operacijama u zanimanju koje su odabrali, upoznati učenike s protokolom u situacijama kada su izloženi neugodnim iskustvima na stručnoj praksi (vrijeđanje, nepoštivanje i sl.) te razvijati vještine suradničkog rada i boljeg povezivanja s ostalim učenicima u razredu i u Školi i time razvijati privrženost školi.

  

FINANCIJSKA PISMENOST

Povodom Europskog tjedna novca koji se obilježava u ožujku gošće iz Hrvatskog instituta za financijsku edukaciju (HIFE) održale su radionice  kojoj je cilj unapređivanje financijske pismenosti među djecom i mladima kako bi u budućnosti mogli donostiti pravilne odluke. Naši maturanti su naučili razliku između potreba i želja, kako rasporediti kućni budžet i kako štediti. Radionice su održane u sklopu projekta “Abeceda javnih usluga” koji se provodi uz potporu Grada Zagreba.

 

PROJEKTNI PETAK

Projektni petak zamišljen je kao jedan od načina provođenja aktivne nastave. Osmišljen je prije nekoliko godina s ciljem osuvremenjivanja nastavnog procesa, jačanja međupredmetne korelacije, prožimanja općih i stručnih sadržaja, timskog rada te poticanja interesa učenika za aktivnim sudjelovanjem i praktičnom primjenom znanja. Tijekom proteklih godina provedeno je nekoliko projektnih dana s temama: „Kultura izražavanja“, „Zdravlje“, “Zdrava i pravilna prehrana“ s naglaskom na važnost zdravog doručka. Namjera nam je bila kod učenika potaknuti kreativnosti, razvijati istraživački odnos prema okolini te poticati razvoj sposobnosti rješavanja problema i kritičkog promišljanja. Prije svega željeli smo potaknuti samostalno učenje, suradničko učenje te učenje na temelju suodlučivanja. Osim učenja na novi način učenici su mogli pokazati svoje vještine u izradi zdravih jela i napitaka, izradi plakata, kratkih filmova o zdravoj prehrani i kulturi komuniciranja te pokazati razne inovativne ideje na te teme.

     

KARAOKE

Karaoke = oblik zabave, pjevanje u javnosti na mikrofon uz glazbenu pratnju sa snimke. Riječ ''karaoke'' dolazi iz japanskog jezika i u doslovnom smislu znači “prazan orkestar”. Takav vid zabave nastao je u Japanu 1970-ih godina. Oko 35 godina kasnije i naša škola započinje svoje karaoke kao školski projekt. Učenici svake godine veselo odabiru pjesme s kojima nastupaju i uvježbavaju ih s profesoricom, a onda hrabro staju na pozornicu s mikrofonom u ruci. Završno natjecanje u karaokama najčešće organiziramo zajedno s maškarama ili danom zaljubljenih kako bismo nakon lijepog pjevanja, još i veselo zaplesali. Nastojimo svake godine u žiri dovesti i nekog poznatog pjevača, glumca ili voditelja kako bi uveličao nastup naših učenika, pa su tako kod nas gostovali i Maja Šuput, Gobac, Drele, Dino Jelusić, Mate Bulić, Vanna, Lana Jurčević, plesna grupa Back to swing, Alen Vlahović, Nives Čanović, Luka Nižetić i dr . Ljubav prema glazbi i svojem poslu profesora, talent, želja za pjevanjem na pozornici i veselje naših učenika te pokoje poznato lice, savršen je recept za sjajnu zabavu –naše školske karaoke. A najljepše je kad netko od bivših učenika navrati u svoju staru školu i u mnoštvu lijepih uspomena prisjeti se i svojeg nastupa na karaokama, pjevanja na pozornici i gromoglasnog pljeska njegovih prijatelja. Uspomena za sva vremena…. Aktualnosti o provedenim natjecanjima u karaokama možete pratiti na naslovnici našeg weba.

  

OPUŠTANJE UZ CRTANJE

Likovna umjetnost utječe na cjeloviti razvoj osobe. Osim što ima snažan utjecaj na razvoj mozga, pomaže u opuštanju i time smanjuje razinu stresa. Cilj aktivnosti je razvijanje kreativnih potencijala učenika što pomaže u razvoju samopoštovanja i samopouzdanja, razvoju motorike, povećanju sposobnosti održavanja pažnje i koncentracije. Istovremeno se, kroz navedene procese potiče  opuštanje na jednostavan i svima pristupačan način, smanjuje  stres i napetost. Izabrali smo metodu crtanja fraktala, kao oblik likovnog izražavanja, pristupačan i provediv za naše učenike. Učenici su odlično reagirali  i jako im se sviđa.

  

INKULZIVNI PROJEKT

Naša škola je partner i aktivni sudionik u trogodišnjem programu (2020.-2023): „Mobilni stručni timovi – podrška ostvarenju prava djece i mladih s teškoćama na integraciju u društvo“. Program se provodi u partnerstvu Centra inkluzivne potpore IDEM s Učilištem za obrazovanje odraslih IDEM. U okviru  sudjelovanja u projektu organiziramo rad dva člana Mobilnog stručnog tima, surađujemo s predstavnicima redovitih srednjih škola te pružamo savjetodavnu podršku učenicima, roditeljima i nastavnicima. Projekt doprinosi razvoju mobilnih timova i boljem usustavljivanju stručne potpore inkluzivnom obrazovanju učenika s teškoćama u redovitim školama. Istodobno omogućujemo podršku nastavnicima za jačanje strategija inkluzivnog poučavanja i unapređivanja napretka učenika s teškoćama u redovitim srednjim školama.

Tražilica



Sigurnost u školi


O školi

Škola koja vraća osmijeh!

  

filmovi o školi (klikni na sliku)

BROŠURA O ŠKOLI


Kalendar i vremenik


Korisni linkovi




preskoči na navigaciju